Hoe maak ik extra gebruikers aan?

Het delen van logingegevens met meerdere mensen is geen veilige manier van werken. Als je meerdere gebruikers toegang wilt verlenen tot jouw account, dan kun je binnen ons programma extra logins aanmaken.
Het beheren van gebruikers kan onder Toegang → Gebruikers. Klik hiervoor op de knop 'Nieuwe gebruiker'.

Wachtwoorden instellen

Bij het aanmaken of wijzigen van gebruikers kun je geen wachtwoorden opgeven. Dit doen we om te voorkomen dat wachtwoorden op een onveilige manier aan de nieuwe gebruiker worden doorgegeven, bijvoorbeeld per mail. Elke gebruiker kan zelf een wachtwoord instellen via een link die in ons programma zichtbaar is.

Beheerrechten & rollen en rechten

Alleen gebruikers die ook beheerder zijn kunnen nieuwe gebruikers (loginnamen) aanmaken. Per gebruiker kun je:

  • bij een gratis account: bepalen of de nieuwe gebruiker ook beheerrechten krijgt om andere gebruikers mag aanmaken;
  • bij een betaald account: iedere gebruiker een eigen rol met een eigen set rechten toewijzen. 

Maximaal aantal gebruikers bij gratis account

Voor gratis accounts geldt een maximaal aantal gebruikers van drie.

Beheer vanuit de beheeromgeving

Als jouw organisatie meerdere accounts in gebruik heeft, dan kun je gebruikers ook beheren door vanuit de beheeromgeving in te loggen in de accounts waarvan je gebruikers wil toevoegen of wijzigen.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op