Hoe maak ik extra gebruikers aan?

Het delen van logingegevens met meerdere mensen is geen veilige manier van werken. Als u meerdere gebruikers toegang wilt verlenen tot uw account dan kunt u binnen ons programma extra logins aanmaken.
Het beheren van gebruikers kan onder Toegang & Abonnement  → Inloggen → Gebruikers.

Wachtwoorden instellen

Bij het aanmaken of wijzigen van gebruikers kunt u geen wachtwoorden opgeven. Dit doen we om te voorkomen dat wachtwoorden op een onveilige manier aan de nieuwe gebruiker worden doorgegeven, bijvoorbeeld per mail. Elke gebruiker kan zelf een wachtwoord instellen via een link die in ons programma zichtbaar is.

Beheersrechten

Alleen gebruikers die ook beheerder zijn kunnen nieuwe logins aanmaken. Per gebruiker kunt u instellen of ze ook beheerder zijn.

Maximaal aantal gebruikers bij gratis account

Voor gratis accounts geldt een maximaal aantal gebruikers van drie.

Beheer vanuit het overzichtsaccount

Als uw organisatie meerdere accounts in gebruik heeft, dan kunt u gebruikers beheren door vanuit het overzichtsaccount in te loggen in de accounts waarvan u gebruikers wilt toevoegen of wijzigen.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op