Hoe werkt het gebruikersbeheer in de beheeromgeving?

In de beheeromgeving kun je eenvoudig gebruikers beheren van alle Laposta-accounts in jouw organisatie. 

Sinds 1 november 2023 is het niet meer nodig om hiervoor apart in te loggen in de accounts, maar doe je dit direct vanuit de beheeromgeving. Je klikt daarvoor op het aantal gebruikers, dat je tussen haakjes achter iedere accountnaam ziet staan:

Je komt vervolgens op de pagina waar je direct het gebruikersbeheer hebt over het account dat je hebt geselecteerd. Je kunt via het pulldpownmenu een ander account selecteren, of klikken op 'toon alle gebruikers (van alle accounts)' om het overzicht te houden over alle gebruikers van alle accounts. Je kunt bovendien de gebruikers per account of van alle accounts exporteren naar een Excel-bestand.

Je kunt per account nieuwe gebruikers aanmaken, een gebruiker beheerrechten geven of tweestapsverificatie verplicht stellen per gebruiker. Je kunt een gebruiker ook toegang geven tot meerdere accounts.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op