Hoe maak ik gemakkelijk een nieuw account aan in een beheeromgeving?
In de beheeromgeving maak je snel en gemakkelijk een nieuw account aan, bijvoorbeeld voor een nieuw project of andere afdeling.
Voorinstellingen voor ieder nieuw account
Als je dat wil, dan kun je een aantal voorinstellingen door ons laten activeren in jouw beheeromgeving. Steeds als jij vanuit jouw beheeromgeving een nieuw account aanmaakt, staan deze instellingen alvast goed in dat nieuwe account en kunnen de betreffende collega's direct in dat nieuwe account aan de slag.
Je hebt daarbij de volgende opties:
- Sjabloon voorinvullen:
als je binnen jullie organisatie werkt met een sjabloon op maat, dan kun je dat sjabloon automatisch en direct laten plaatsen in een account dat jij nieuw aanmaakt. - Afzendadres voorinvullen:
je kunt een of meerdere afzendadressen direct in een nieuw account plaatsen, bijvoorbeeld om de authenticatie direct te kunnen activeren of te verzenden vanaf een speciaal subaccount. - Privacy mogelijkheden tracking vooraf invullen:
als je de resultaten van alle campagnes in jouw organisatie niet volledig wil traceren, dan kun je er direct voor zorgen dat de optie voor tracking die daarvoor in jullie organisatie wenselijk is wordt geactiveerd. - SSO voor alle accounts activeren:
maak je gebruik van single sign-on, dan kun je dit direct bij het aanmaken van een nieuw account laten activeren. - Alle drag & drop-sjablonen bij het maken van een campagne verbergen:
wil je dat jouw collega's in hun account bij het maken van hun campagne alléén jullie sjabloon op maat (van het type Joe) kunnen selecteren? Dan kun je in alle accounts afdwingen dat geen enkel drag & drop-sjabloon wordt getoond en/of kan worden geselecteerd. - Alle kant-en-klare drag & drop-sjablonen bij maken van een campagne verbergen:
als je wil dat jouw collega's bij het maken van hun campagne alleen kunnen kiezen voor een sjabloon dat op maat is gemaakt voor jullie organisatie in de drag & drop-editor, maar dat geen standaard sjabloon mag worden geselecteerd, dan kunnen we die optie voorinstellen als je een nieuw account aanmaakt.
Wil jij een of meerdere van deze voorinstellingen laten activeren in jouw beheeromgeving? Mail dan naar helpdesk@laposta.nl.