Welke rechten heb ik in mijn account?

Als je gratis gebruik maakt van Laposta, dan heeft iedere gebruiker alle rechten in het account. Als je werkt met een betaald account (een abonnement of mailcredits), dan kan de beheerder van het account iedere gebruiker een rol toewijzen, met daarbij toegangsrechten voor functionaliteiten in het account.

Als je bent ingelogd, dan zie je onder het accountnummer en jouw inlognaam de naam van jouw rol. Op de pagina Toegang zie je onder Mijn gegevens onder het kopje Toegangsrechten ook welke rol jij hebt. Klik op de naam van jouw rol om te zien welke rechten je daarbij hebt.

Wil je meer of minder rechten in jouw Laposta-account? Neem dan even contact op met de beheerder van jouw account.

Is jouw rol in jouw account beheerder? Dan heb je alle rechten, kun je nieuwe gebruikers aanmaken in het account en kun je rollen aan gebruikers toewijzen.

Hier zie je welke rechten horen bij de rollen die standaard zijn ingesteld in Laposta.

Nb. Alleen als een andere gebruiker in jullie account eerder (voor de implementatie van deze functionaliteit) heeft aangegeven dat jij geen gebruikers mag beheren, heb je geen ‘standaard’ rol en moet de beheerder van jullie account jou een rol toewijzen, zodat je dit direct na inloggen in het account kunt zien.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op