Wat is een overzichtsaccount?

Als je meerdere soorten nieuwsbrieven en lijsten hebt en je de toegang tot die relaties en campagnes wil scheiden, of behoefte hebt aan meer overzicht in het gebruik van Laposta in jouw organisatie, dan kun je een overzichtsaccount (laten) toevoegen. Dit is een soort paraplu boven meerdere betaalde accounts. 

Dit is met name interessant voor organisaties die meerdere soorten nieuwsbrieven versturen, bijvoorbeeld omdat het om verschillende onderdelen, afdelingen of projecten gaat. Als je daarvoor liever in verschillende accounts werkt dan in één account, dan kun je dankzij het overzichtsaccount voor elk onderdeel een eigen omgeving inrichten, met daarin alleen de eigen relaties en nieuwsbrieven, en toch centraal het beheer en overzicht houden over al die verschillende accounts. Daarbij heb je nu ook direct toegang tot het gebruikersbeheer van alle onderliggende accounts.

In het overzichtsaccount krijg je:

  • een lijst van de aanwezige accounts met hun kenmerken (gebruik, kosten, etc);
  • direct toegang tot de verschillende accounts om deze te beheren, bijvoorbeeld om gebruikers aan te maken;
  • direct gebruikersbeheer van de verschillende accounts en van alle accounts samen;
  • de mogelijkheid om tweestapsverificatie verplicht maken voor accounts;
  • toegang om zelf nieuwe accounts aan te maken, waarin alvast sjablonen en andere onderdelen kunnen worden klaargezet;
  • de mogelijkheid om de facturatie (indien gewenst) per account in te stellen.

Heb je hierin interesse? Mail naar verkoop@laposta.nl, dan helpen we je graag verder. 

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op