Het lukt me niet in te loggen. Help!
Als je niet zeker weet of jouw wachtwoord klopt, dan kun je via de loginpagina een nieuw wachtwoord aanvragen: https://login.laposta.nl.
Heel soms lukt het niet om in te loggen, zelfs niet met een juiste login en wachtwoord. Bijna altijd heeft dit te maken met cookies. Voor het inloggen in ons programma wordt gebruik gemaakt van een cookie. Heel soms wordt dit cookie niet door een browser geaccepteerd; Laposta logt je dan direct weer uit.
In dat geval raden we je aan om eerst te controleren of jouw login en wachtwoord wel echt kloppen. Je kunt dit nagaan door in te loggen op een andere computer of met een andere browser. De beste browsers van dit moment zijn:
Firefox en
Chrome.
Als je zeker weet dat jouw inloggegevens correct zijn, kun je - ten tweede - proberen jouw browser geheel af te sluiten en opnieuw op te starten.
Lukt het inloggen dan nog steeds niet, dan kun je - ten derde - jouw cookies verwijderen. Op de website van de Consumentenbond wordt goed uitgelegd
hoe je cookies kunt verwijderen.
Tot slot kun je nog checken of sprake is van een storing bij Laposta op
https://status.laposta.nl/. Indien sprake is van een storing in ons systeem, is het helaas (tijdelijk) niet mogelijk om in te loggen.