Het lukt me niet in te loggen. Help!

Als u niet zeker weet of uw wachtwoord klopt, kunt u via de loginpagina een nieuw wachtwoord aanvragen: https://login.laposta.nl.

Heel soms lukt het niet om in te loggen, zelfs niet met een juiste login en wachtwoord. Bijna altijd heeft dit te maken met cookies. Voor het inloggen in ons programma wordt gebruik gemaakt van een cookie. Heel soms wordt dit cookie niet door een browser geaccepteerd; Laposta logt u dan direct weer uit.
In dat geval raden we u aan eerst te controleren of uw login en wachtwoord wel echt kloppen. U kunt dit nagaan door in te loggen op een andere computer of met een andere browser. De beste browsers van dit moment zijn: Firefox en Chrome.
Als u zeker weet dat uw inloggegevens correct zijn, kunt u - ten tweede - proberen uw browser geheel af te sluiten en opnieuw op te starten.
Lukt het inloggen dan nog steeds niet, dan kunt u - ten derde - uw cookies verwijderen. Op de website van de Consumentenbond wordt goed uitgelegd hoe u cookies kunt verwijderen.
Als het u ondanks deze drie tips nog niet lukt om in te loggen, vragen wij u contact op te nemen met onze helpdesk. Zij helpen u dan verder.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op