Hoe kan het dat mijn nieuwsbrief bij doorsturen en beantwoorden er niet goed uitziet?

Bij het doorsturen ('forwarden') en beantwoorden ('replyen') van een nieuwsbrief gaat de vormgeving vaak deels verloren. Hier valt helaas niets aan te doen.

Bij het doorsturen en beantwoorden veranderen de e-mailprogramma's van uw relaties vaak de achterliggende html-code, waardoor de opmaak verandert: er ontstaan stukken witruimte in uw nieuwsbrief, de kleuren veranderen, lettertypes worden gewijzigd, of erger. 
Bij het testen van de vormgeving van uw nieuwsbrief raden wij u daarom aan uw testmail direct vanuit ons programma aan collega's te sturen die uw nieuwsbrief moeten beoordelen.
Als u de testmails eerst aan uzelf stuurt en deze vervolgens vanuit uw eigen e-mailprogramma aan uw collega's doorstuurt, loopt u kans dat de vormgeving van uw nieuwsbrief door uw eigen e-mailprogramma wordt veranderd.
Bij het maken van uw nieuwsbriefcampagne kunt u in Stap 4 eenvoudig testmails aan meerdere mensen tegelijk versturen.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op