Hoe kan het dat mijn nieuwsbrief bij doorsturen en beantwoorden er niet goed uitziet?

Bij het doorsturen ('forwarden') en beantwoorden ('replyen') van een nieuwsbrief gaat de vormgeving vaak deels verloren. Hier valt helaas niets aan te doen.

Bij het doorsturen en beantwoorden veranderen de e-mailprogramma's van jouw relaties vaak de achterliggende html-code, waardoor de opmaak verandert: er ontstaan stukken witruimte in jouw nieuwsbrief, de kleuren veranderen, lettertypes worden gewijzigd, of erger. 
Bij het testen van de vormgeving van een nieuwsbrief raden wij je daarom aan om jouw testmail direct vanuit ons programma aan collega's te sturen die een nieuwsbrief moeten beoordelen.
Als je de testmails eerst aan jezelf stuurt en deze vervolgens vanuit je eigen e-mailprogramma aan je collega's doorstuurt, loop je kans dat de vormgeving van de nieuwsbrief door jouw eigen e-mailprogramma wordt veranderd.
Bij het maken van een nieuwsbriefcampagne kun je in Stap 4 eenvoudig testmails aan meerdere mensen tegelijk versturen.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op