Krijg ik antwoordmails van relaties ook op mijn afzendadres binnen?

Dat kan, maar hoeft niet.

Bij het maken van uw nieuwsbriefcampagne volgens ons Zes Stappen-plan kunt u in Stap 1 aangeven of u uw afzendadres ook als antwoordadres wilt gebruiken. Dit hoeft echter niet. U kunt een ander antwoordadres nemen. Het antwoordadres moet wel een bestaand e-mailadres zijn.
Een voorbeeld: als afzendadres kunt u gebruik maken van info@mijnsite.nl. Als antwoordadres kunt u het mailadres van een collega Pauline Paulusma (p.paulusma@mijnsite.nl) nemen. Uw relaties zien in hun mailbox dan dat uw nieuwsbrief afkomstig is van info@mijnsite.nl. Eventuele antwoordmails van uw relaties ontvangt Pauline Paulusma in haar mailbox (zonder dat uw relaties dit door hebben).
Bij hele grote aantallen nieuwsbrieven kunnen wij ons voorstellen dat u of uw collega's geen tijd hebben alle antwoordmails te beantwoorden - geef uzelf er dan wel rekenschap van dat u een unieke gelegenheid verloren laat gaan om in contact te komen met uw relaties.
Bij tijdgebrek zou u een no reply-adres kunnen aanmaken (dat wel moet bestaan, dus). Dit zal het aantal antwoordmails verminderen. Antwoordmails die nog binnenkomen zou u in een aparte folder kunnen verzamelen en verwijderen. Op antwoordmails kunt u ook een autoresponder zetten, zodat uw relaties automatisch een reactie op hun antwoordmail krijgen.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op