Kunnen mijn relaties een reden opgeven voor hun afmelding?

Ja, Laposta laat na elke afmelding een extra pagina zien waarin gevraagd wordt naar de reden van de afmelding. Het is uiteraard niet verplicht, maar in de praktijk blijkt een flink deel van de afmelders een reden op te geven. Dit geeft waardevolle informatie over de manier waarop je nieuwsbrief beleefd wordt.

Aanpassen van de redenen

Standaard worden vijf redenen getoond waaruit de afmelder kan kiezen. Bij de laatste reden ('Andere reden') kan ook tekst worden ingevoerd.

Onder Relaties → Verrijken → Afmelden → Feedback kun je de standaardredenen verbergen, nieuwe redenen toevoegen en de volgorde veranderen.

Er zijn twee redenen ('Ik heb me nooit ingeschreven' en 'Deze nieuwsbrief is spam') die altijd getoond zullen worden.

Taal van de redenen

De redenen worden weergegeven in de taal van jouw lijst (Relaties → Kenmerken lijst). In elke taal kunt u eigen redenen toevoegen.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op