Laposta vraagt om een toelichting. Hoe doe ik dat?

Elk nieuw account beoordelen wij eerst. Wij willen zo voorkomen dat ons programma voor spam of andere ongewenste e-mails wordt gebruikt.

Als wij uit uw aanvraag kunnen opmaken waarvoor u ons programma gaat gebruiken, hoeft u geen toelichting te geven. U ontvangt van ons dan direct een bevestiging dat uw account is goedgekeurd. 

Als wij uit uw aanvraag niet kunnen opmaken waarvoor u ons programma wilt gebruiken, vragen wij per mail om een toelichting. Wij verzoeken u dan om:

  • Een korte toelichting waarvoor u ons programma wilt inzetten, en
  • De domeinnaam van uw bijbehorende site.

Bij voorkeur ontvangen we deze toelichting via een e-mailadres van het bedrijf waarvoor u ons programma wilt gebruiken. 

De toelichting op het gebruik van ons programma kunt u sturen naar helpdesk@laposta.nl.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op