Laposta vraagt om een toelichting. Hoe doe ik dat?

Elk nieuw account beoordelen wij eerst. Wij willen zo voorkomen dat ons programma voor spam of andere ongewenste e-mails wordt gebruikt.

Als wij uit jouw aanvraag kunnen opmaken waarvoor je ons programma gaat gebruiken, hoef je geen toelichting te geven. Je ontvangt van ons dan direct een bevestiging dat jouw account is goedgekeurd. 

Als wij uit jouw aanvraag niet kunnen opmaken waarvoor je ons programma wilt gebruiken, vragen wij per mail om een toelichting. Wij verzoeken je dan om:

  • Een korte toelichting waarvoor je ons programma wilt inzetten, en
  • De domeinnaam van jouw bijbehorende site.

Bij voorkeur ontvangen we deze toelichting via een e-mailadres van het bedrijf waarvoor je ons programma wilt gebruiken. 

De toelichting op het gebruik van ons programma kun je sturen naar helpdesk@laposta.nl.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op